MENU

Manifestación #RefugiPerDret

MANIFESTACIÓ “‪#‎RefugiPerDret‬.; Els drets Humans no es negocíen” 

Diumenge 19 de juny des deles 19 h. des de la Plaça d’Alfons el Magnànim (Parterre) València, amb motiu de la celebració del Día Mundial de las persones refugiades.

mani19junio

Les polítiques europees de migració i asil, lluny de donar una resposta solidària basada en el respecte dels drets humans de les persones migrants i refugiades, han posat en greu risc les vides de milers de persones, moltes d’elles xiquets i xiquetes, convertint el mar Mediterrani en la major fossa comuna del món on han mort més de 25.000 persones en els últims 15 anys.

—–

MANIFESTACIÓN «‪#‎RefugioporDerecho‬; Los derechos Humanos no se negocian».

Domingo 19 de Junio, en la Plaza de Alfonso el Magnanimo ( Panterre), a las 19h en Valencia, con motivo de la celebración del Día Mundial de las personas refugiadas.

Las políticas europeas de migración y asilo, lejos de dar una respuesta solidaria,basada en el respeto a los derechos humanos de las personas migrantes y refugiadas,han puesto en grave riesgo las vidas de miles de personas, muchas de ellas mujeres y niños, convirtiendo el mar Mediterráneo en la mayor fosa común en el mundo donde han muerto más de 25.000 personas en los últimos 15 años.

Alba Soler

VIEW ALL POSTS