Visita a les Falles 2017

Des de CEAR PV hem visitat aquest any les Falles, com a forma d’integració de les persones refugiades en la seua ciutat de acollida. Agrair l’acolliment a la Falla Na Jordana que ens va explicar des de dins el significat de la nostra festa als nostres nous veïns.

Des del projecte local “La nostra ciutat, el teu refugi”, la Regidoria de Cooperació al Desenvolupament i Migració, ens va donar l’oportunitat de pujar al balco de l’Ajuntament el 15 de Març a gaudir de la Mascleta; tota una experiència per a 4 persones refugiades que comencen la seua nova vida en la nostra ciutat.

 

També enguany vam tornar a donar el premi “La nostra ciutat, el teu refugi” a la Falla que millor mostrara la realitat de les persones refugiades. Enguany premiem a la Falla Visitación Oriola, que reflectia la inacció d’Europa durant tots aquests anys.


Desde CEAR hemos visitado las Fallas como forma de integración de las personas refugiadas en su ciudad de acogida.

Agradecer la acogida a la Falla Na Jordana que nos explico desde dentro el significado de nuestra fiesta a nuestros nuevos vecinos.

También desde el proyecto local “la Nostra ciutat, el teu refugi” la Regidoria de Cooperació al Desenvolupament i Migració nos dio la oportunidad de subir al balcón del Ayuntamiento a disfrutar de la Mascleta el día 15 de Marzo; toda una experiencia para 4 personas refugiadas que empiezan su nueva vida en nuestra ciudad.

Desde el proyecto local “La nostra ciutat, el teu refugi”, este año volvimos a hacer entrega del premio que mejor visibilizaba la realidad de las personas refugiadas.

Este año premiamos a la Falla Visitación Orihuela, que reflejaba la inacción de Europa durante todos estos años.

 

 

Alba Soler

VIEW ALL POSTS
CatalanSpanishEnglishFrench