MENU

Nou centre de acollida en Sueca

Desde la semana pasada, Sueca cuenta con una delegación de la Comisión Española de Ayuda al Refugiado del País Valenciano (CEAR PV). A lo largo de estos días han llegado un total de 25 personas y durante la jornada de ayer se esperaba la entrada de otras 25 personas que completarán las 50 plazas que, en un principio, se han puesto a disposición del Ministerio de Trabajo y Seguridad Social. 

 

 

Las instalaciones, alquiladas por CEAR PV y habilitadas en el edificio que albergaba hasta ahora el Hotel Ciutat de Sueca, tendrán capacidad para acoger a unas ochenta personas.  La acogida temporal será en principio por un período de seis meses, aunque en los casos más vulnerables, se podrá estudiar la posibilidad de prorrogar la acogida, por un período de tres meses.

 

 

El centro cuenta con un equipo de diez profesionales. El equipo multidisciplinar está formado por profesionales cualificados a los que  se suma también el equipo de personal que ha estado, hasta ahora, al frente de la gestión del hotel, y que continuará encargándose de realizar las funciones de vigilancia y mantenimiento de las instalaciones y del servicio de atención a los refugiados que se alojan en el edificio.


Des de la setmana passada, Sueca compta amb una delegació de la Comissió Espanyola d’Ajuda al Refugiat del País Valencià (CEAR PV). Al llarg d’aquests dies han arribat un total de 25 persones i durant la jornada d’ahir s’esperava l’entrada d’altres 25 persones que completaran les 50 places que, al principi, s’han posat a la disposició del Ministeri de Treball i Seguretat Social.

 

Les instal·lacions, llogades per CEAR PV i habilitades en l’edifici que albergava fins ara l’Hotel Ciutat de Sueca, tindran capacitat per a acollir a unes vuitanta persones. L’acolliment temporal serà en principi per un període de sis mesos, encara que en els casos més vulnerables, es podrà estudiar la possibilitat de prorrogar l’acolliment, per un període de tres mesos.

 

El centre compta amb un equip de deu professionals. L’equip multidisciplinari està format per professionals qualificats als quals se suma també l’equip de personal que ha estat, fins ara, al capdavant de la gestió de l’hotel, i que continuarà encarregant-se de realitzar les funcions de vigilància i manteniment de les instal·lacions i del servei d’atenció als refugiats que s’allotgen en l’edifici.

Alba Soler

VIEW ALL POSTS